Incrementum kripto novice: Ethereum z Istanbulom, Bitmain bo posojal minerje

V preteklem tednu smo bili priča vzponu kripto trga, ki pa se je hitro zaključil in od konca tedna stagnira. Bitcoin se je povzpel na 7600 dolarjev, kjer je v petek zaključil svoj skoraj 10 odstotni dvig v zadnjih dveh tednih. Kot je v zadnjem času že navada, so temu dvigu sledile tudi druge kriptovalute, Ethereum je znova presegel mejo 150 dolarjev, Neo pa se je približal vrednosti 9 dolarjev. Na vrednosti je pridobil tudi Ripple, ki je od začetka tedna pa do petka pridobil kar 7 odstotkov.
Deutsche Bank

Ethereum uspešno nadgradil sistem

Po nadgradnji sistema in tako imenovanem hard forku Ethereuma na Ethereum Istanbul, je glavna oseba za kriptovaluto Ethereum, Vitalik Buterin napovedal možnost 3000 transakcij na sekundo. Navkljub temu, ne gre prezreti dejstva da je Ethereumovo omrežje počasno, vendar pa to ni nujno tako zelo slaba lastnost, saj je vseeno dovolj hitro za večino finančnih ustanov.

Bitmain spremenil prodajno strategijo

Bitmain, ki je najbolj poznano podjetje z namenskimi napravami za rudarjenje kriptovalut, bo v pričakovanju delitve nagrad za rudarjenje Bitcoina (halving) spremenilo svojo prodajno strategijo. Po tem, ko so ob forku Bitcoina večino svojih sredstev pustili v Bitcoin Cashu in zaradi padca Bitcoin Casha skoraj propadli, so za leto 2020, ko je napovedan nov halving Bitcoina spremenili svojo prodajno strategijo. Ta se bo upirala predvsem na namenskih napravah za rudarjenje kriptovalute Bitcoin, opustili pa bodo naprave za rudarjenje alternativnih kovancev. Prav tako nameravajo posojati svoje namenske naprave za rudarjenje Bitcoina tistim kripto farmam, ki imajo poceni električno energijo. V zameno bo Bitmain obdržal 75 odstotni delež dobička od tega rudarjenja.

Rudarjenje kriptovalut v Gruziji porabi 10 odstotkov državne električne moči

Kripto rudarjenje v Gruziji je v porastu. Tako je Gruzija tretja največja država po količini rudarjenja kriptovalut, takoj za Kitajsko in Venezuelo. Država naj bi imela takšno porast rudarjenja, da naj bi imeli težava z zagotavljanjem električne energije za celotno populacijo.

Deutsche Bank napoveduje velike spremembe do leta 2030

Deutsche Bank je v svojem zadnjem poročilu omenilo opcijo, da bi do leta 2030 kriptovalute zamenjale fiat sistem. Po poročanju naj bi kriptovalute imele možnost nadomestitve pravega denarja, s tem pa bi se lahko izognili hudi inflaciji v prihodnje, hkrati pa bi kriptovalute lahko povsem prevzele nadzor, predvsem zaradi varnosti, hitrosti transakcij in minimalnih stroškov, ki jih transakcije povzročajo. Kot pomemben vidik, pri Deutsche Bank omenjajo tudi zasebnost pri plačevanju in transakcijah.


Kriptovalute tako ostajajo ena izmed glavnih svetlih točk prihajajočega desetletja, ki bi že v prvem letu lahko poskrbel za nove rekorde ob prihajajočem halvingu Bitcoina.

Vas zanima več o priložnostih, ki jih ponujajo kriptovalute?

Prijavite se na brezplačen investicijski posvet.

Vas zanima več o priložnostih, ki jih ponujajo kriptovalute?

Prijavite se na brezplačen investicijski posvet.

Ostali članki:

Je Forex (valutno trgovanje) dobra alternativa delnicam in delniškim skladom v času gospodarske recesije?

Verjetno vas zanima ali je valutno trgovanje kot oblika naložbe v času gospodarske recesije zanimiva alternativa klasičnim oblikam naložb. Da bi dobili ustrezen odgovor, si moramo najprej pogledati aktualno sliko svetovnega gospodarstva. Kaj se pravzaprav dogaja? Najbrž ste opazili članke o tem, kako koronavirus že pušča posledice v turizmu. Ljudje se bojijo okužbe. Nekateri celo delajo večje zaloge hrane. Predvsem pa se je zmanjšalo število potovanj. To zelo močno čutijo letalski in drugi prevozniki. Predvsem tisti, ki so imeli težave že pred izbruhom virusa, so se zdaj znašli v velikih težavah. Britanski letalski prevoznik Flybe je že prenehal poslovati. Številna podjetja po svetu zmanjšujejo ali celo ustavljajo proizvodnjo. Slovenski Revoz je zaradi koronavirusa začasno ustavil proizvodnjo. Kakšne bodo posledice? Manjša prodaja? Manjši dobički? Skoraj zagotovo. Revoz pa sploh ni edino podjetje, ki ima trenutno težave. Koronavirus je močno ohromil celotno svetovno gospodarstvo, ne samo Kitajsko, kot bi sprva domnevali zaradi njene izolacije. Logistična podjetja v številnih okuženih območjih Italije trenutno ne obratujejo. Zdaj pa si predstavljajte, kaj to pomeni za podjetja, ki kupcem dostavljajo blago preko logističnih podjetij. Posel stoji. Naročila stojijo. Finančni prilivi so zmanjšani. Če območja s karanteno uvedejo še v drugih evropskih državah, se logistika lahko ustavi tudi tam. Težave pa nimajo le podjetja, ki prodajajo neposredno končnim uporabnikom. Težave imajo vsa podjetja, ki imajo proizvodnjo na

Preberite več »